E | C | A | |
Bakgrund: | |||
När? Var? Vad/Hur? Vem/vilka? (aktörer) Varför? |
|||
Eget resonemang: | Enkla | Utvecklade | Välutvecklade |
Egna åsikter/ bra-dåligt? Varför/motivera Jämförelser/exempel Konsekvenser/orsaker Perspektivbyten Begreppsspråk Tydliga exempel |
Egna åsikter/ bra-dåligt? Varför/motivera Jämförelser/exempel Konsekvenser/orsaker Perspektivbyten Begreppsspråk Tydliga exempel |
Egna åsikter/ bra-dåligt? Varför/motivera Jämförelser/exempel Konsekvenser/orsaker Perspektivbyten Begreppsspråk Tydliga exempel |
|
Granska källor |
|||
minst två källor, värdera
dina källor, (primära eller sekundära källor),
kan man lita på dina källor, vem står bakom dina källor, kan det vara skvaller? |
flera källor,
värdera dina källor, (primära eller sekundära källor), kan man lita på dina källor, vem står bakom dina källor, kan det vara skvaller? |
flera källor,
värdera dina källor, (primära eller sekundära källor), kan man lita på dina källor, vem står bakom dina källor, kan det vara skvaller? |
tisdag 10 februari 2015
SO Formativ bedömning
Formativ bedömning Namn ____________